Reklamacje

Reklamacje :

rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

ADRES DO REKLAMACJI
P.H.U Mack
Mroczeń 96
63-604 Mroczeń

1.Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w stronie internetowej wystawionej przez gwaranta. Ogólne informacje o gwarancji podawane są na aukcji lub sklepie internetowym warunki gwarancji zależne są od przedmiotu i są opisane przy każdym z przedmiotu.

2.Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, Klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych u producenta lub sprzedawcy. Uprawnienia gwarancyjne i wynikające z rękojmi są od siebie niezależne (jeżeli klient uszkodzi towar z przyczyn nie zależnych od kupującego gwarancja nie obowiązuje).

3.Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać za pomocą maila dostępnego na stronie: biuro.mack@gmail.com

4.Jeśli przesłane zgłoszenie reklamacyjne będzie kompletne otrzymają Państwo potwierdzenie jego wpłynięcia na podany w zgłoszeniu adres email.

5.Do zgłoszenia reklamacji są potrzebne następujące informacje poniżej :

-protokół szkody spisany z kurierem jeśli wada nastąpiła w transporcie (każdy towar jest pakowany indywidualnie i jest on pakowany pod nadzorem monitoringu)

– zdjęcia reklamowanej wady

– opis reklamowanej wady

– numer zamówienia

– dane Klienta z nr. kontaktowym do Klienta

– adres email do korespondencji

6.Jeśli zgłoszenie wymagać będzie uzupełnienia informacji otrzymają Państwo wiadomości email.

7.Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, odniesie się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

8.W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.

9. Jeśli nie będzie możliwe uznania reklamacji (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru na magazynie lub braku części zapasowych) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

10. Przesyłki zwrotne wysyłane są na koszt kupującego (jeśli kupujący odstąpi od warunków umowy kupna-sprzedaży)

11. Po otrzymaniu zgłoszonej reklamacji skontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefonicznie w celu ustalenia dalszych kroków postępowania reklamacji

12. Druk zgłoszenia reklamacji mogą Państwo pobrać tutaj w formacie PDF: